lördag, maj 22, 2010

100522

Hej! Idag är det sol ute, jättevarmt och skönt. Man kan då inte ha mycket kläder på sig idag. Men mot kvällen skulle det bli dåligt väder idag såg jag när jag kollade väderprognosen.

Vi har nyss ätit frukost här hemma, inatt kunde jag sova hur bra som helst. Tobias gick i sömnen så fick gå med honom till sängen, han snackade en massa konstiga grejer. Han hade panik för det ända han såg var en vägg sa han, så gick han runt sängen och till fönstret och började vicka persiennen så det blev ljust i rummet. Hehe, han hade tydlingen drömt om att han hade kört lastbil och han var påväg mot en vägg.

Nu ska jag duscha och fixa mig, måste nog fylla frys och kyl idag men vi får se hur det blir. Ikväll om vädret håller i sig blir det grilla kött, men för mig blir det lax då. Hörs senare!


Inga kommentarer: