lördag, maj 29, 2010

100529

Godkväll! I morse kl 07:00 gick bussen från Sandviken mot Grisslehamn, 10:00 gick båten mot Eckerö-Åland. Fick trampa åländsk mark i 30 minuter då båten stod där inne i hamn så en glad Sandra var jag idag, god mat också fast jag fick i mig en glasbit som skärde upp bak i munnen på mig. (när vi stod och betalade maten så råkade en kille som jobbade där ha sönder ett glas och dom sa att "hoppas det inte kom något i maten" för det flög glas överallt, och det gjorde det. Så nu är det en liten glasbit i min mage som väntar att få komma ut, haha!

Kan säga att jag aldrig mer tänka åka båt på en Lördag, alla på bussen påväg hem skrek och sjön så jävla högt. Dom började bråka som idioter och skrev bak i bussen och dom hade inge resepekt för busschauffören heller, om jag vore han skulle jag stannat och kastat ut dom på E4:an.

Vart en hel del bilder men orkar inte lägga upp alla här..

Gick ut på däck runt 10 tiden när båten skulle åka..
Älsklingen stod och kikade ut över havet..
Framme i Åland..
Taxfree
På bussen påväg hem, åkte över dalälven..
Så jäääkla fint..

Inga kommentarer: