onsdag, maj 05, 2010

KLAR SNART

Ja sisådär ja, nu har man vart på möte. Är hos mor och far nu och lånar telefonen, ringde försäkringskassan och kollade upp en grej. Drygt att man förlorar pengar för varje dag man vart sjuk, får inte ett öre för dom dagarna. På Måndag ska jag börja på en ny grej, ser nästan fram emot det, dock bara en annan tjej och jag sen resten killar, haha!

Nu ska jag åka och köpa frimärken och sen hem och kolla upp lite nummer sen gå iväg och posta skiten så det kommer iväg, sen måste jag upp med en lapp och lämna på ett annat ställe. Sen är jag klar med dagens papper, möten och samtal.
Ska träffa Jenni om ett tag också, direkt när jag är klar. Vi ska väl ta oss en kopp kaffe hemma hos mig, så tänkte köpa något gott till det också!

Måste dammtorka, torka golven, tvätta en maskin och så ska pappa komma och byta snören i våra persienner för dom går inte att dra ner. Klockan är inte ens 11 än och jag är klar med massa saker, det lönar sig att gå upp i tid, Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: