fredag, maj 28, 2010

GOODNIGHT

Godkväll! I helgen blir det inte så mycket uppdatering i bloggen för jag vill ta vara på denna helg med min älskling och vår lilla Alice, okej det kommer tusen helger framöver men jag är på riktigt hemmamyshumör så vill bara ta det lugnt hemma med min lilla familj.

Vart bjuden på mat hos mamma och pappa ikväll, så jag och Tobias har mätta magar efter Ris och fläskfile i ostsås med räkor och till efterrätt finsk vaniljglass med burkfrukt till. Vi kollade på Talang 2010 där hemma också innan vi åkte hem. Nu väl hemma har jag haft spa med hårinpackning, ansiktsmask med alovera och hasselnöt, skrubbade mig med jordgubbsskrubb och avslutade med jordgubbsolja och jordgubbslotion att smörja kroppen med, nu luktar man gott och känner sig skönt i kropp och hår.

Tobias står i duschen nu så jag ska släcka alla smålampor och krypa till sängs, Alice har redan lagt sig i sängen hon min lilla missekattunge. Godnatt på er!

Detta kort är taget för över 1 år sedan..
I början av vårt förhållande, min mysisälskling och jag i bilen.

Inga kommentarer: