söndag, maj 30, 2010

100530

Hej! Läste på arbetarbladet att Andreas har opererats och han skador är inte livshotande.
Mamma ringde nyss och berättade att en tjej som nyss fått körkort hade kört åt helvete vi rondellen, nästan lika som mig, upp på refugen. Dock var det så mycket vatten när jag körde där så ena däcket låste sig så kunde inte rätta upp bilen. Och folk som tror att jag körde fort som fan tror fel för vid 30 km/h upplöser sig krockkudden och det gjorde den inte fast jag körde rakt in i trädet sen fortsatt ut på andra körfältet. Jag hade tur som bara bröt massa ben i handen, dock vill jag och får operera handen så ska göra det i höst.

Nu ska jag och Tobias kolla klart på American pie sen blir det att ta det lunt, jag kan knappt gå för jag har ont i svanken.

Inga kommentarer: