fredag, maj 07, 2010

GODNATT

Ja ni var lite klen på att kommentera, färgade iallafall utväxten svart. Har färgat mitt hår svart i 4 år snart så det är svart på svart på svart på svart så går inte att bleka blondt, istället för att slita på det svarta så färgar jag bara min mörkbruna utväxt.

Är hos mamma och pappa nu men ska åka hem, färgade håret, gjorde ansiktsmask och duschade hos mamma och pappa. Sen har vi ätit kvällsmat här, jättegod thaigryta med fläskfile, sweet and sour-sås, böngroddar, bambuskott och ris till det. Både mamma och pappa är BÄST på matlagning. Har precis kollat klart på Talang 2010 så nu ska vi ta Alice och åka hem!

Min mobil funkar inte så kan inte ladda in några kort tyvär. Om ni vill nå mig finns jag på mailen eller Facebook, för på bloggen lär ni ju inte kommentera! ;)

Inga kommentarer: