måndag, maj 17, 2010

FÖRSÄKRINGSKASSAN

Posten kom för ett tag sedan och fan, jag skickade iväg mitt papper om pengar den 5/5 så dom fick det den 6/5, Sen tar det 14 dagar innan pengarna kommer, alltså skulle dom komma nu i veckan.

Fick papper idag ( några dagar innan pengarna ska komma in) att dom inte ser om det är ett S eller vad det är på papperet, jag var sjuk en dag så min handledare på Miroi skrev dit ett S. Ah så nu lär jag upp till Miroi och träffa en annan tjej som skulle hjälpa mig för D är påväg till Finland på kryssning (min handledare) så vi ska skriva nytt papper så jag får köpa frimärke och skicka iväg idag, sen tar det YTTERLIGARE 14 dagar innan jag får pengar, hur ska vi kunna betala hyran m.m nu då? Har massa räkningar, Internet på över 500 kr också ( 3 månader), fan fan fan..

PISSAR på dom snart..

Inga kommentarer: