söndag, maj 23, 2010

HAHA

Ja ni gott folk, är hos mamma och pappa nu men ska snart åka hem. Vi har spelat bingolotto, men vann ingenting synd nog. Trevlig kväll har vi haft iallafall.

Det som jag tänker berätta nu, så jävla roligt. Tobias hittade en bil på blocket typ 30 mil bort, han skulle ha 5000 kr för den. Då ska den besiktas innan juni månad ut så lär man betala det och sen skatt sista augusti har man på sig 1260 kr. Den var även helt sönder på höger bak för det var en parkeringskada. Stod att man kunde skicka sms så gjorde det, skrev " Hej! Tänkte höra om du har bilen kvar som ligger ute på blocket? Eftersom vi lär besikta den (då det kan vara fel som vi lär stå för) och även betala skatt på lite över 1200 kr och det är ju en hel del att fixa på parkeringskadan så vi kan ge 4000 för den. Bor en bra bit bort men kan hämtas nu i veckan. Mvh Tobias"

Vet ni vad jag fick för svar? HAHAH, en riktigt uppkäftig jävel. Såhär skrev han..
"OCH? MITT pris gäller!!!! Bryr mig väl fan inte om du skulle åka från ystad...."

HAHA, kan säga att den där jävla idioten kommer då aldrig få den där bilen såld om han ska vara sådär uppkäftig, han kan då aldrig jobba inom säljarbranchen.
Skulle då aldrig åka från ystad över 90 mil för att köpa en bil för 5 lakan, haha.

Nu ska vi åka hem, godnatt på er!

1 kommentar:

Jenni sa...

Fyfan vad arg jag skulle bli. Vilken idiot, varför vara sådär otrevlig? ^^ Jag kan be Christian kolla efter bil till er om ni vill. Han jobbar ju i Västberga, och deras "arbetsgrannar" är ju olika bilhandlare som säljer och köper bilar. Han brukar få erbjudanden att köpa dom billigare. Kan be han kolla efter någon under 5 tusen och billig skatt. Inte säkert det finns någon men man kan ju alltid kolla :)