söndag, maj 30, 2010

KVÄLLER

Godkväll! Har ingen blogglust alls, vill bara lägga mig och sova i flera dagar. Jag har så ont i svanken, det spänner, hugger och drar så kan knappt gå eller stå eller ligga. Är ständigt trött men det beror på att i 5 dagar har vi gått upp kl 4 på morgonen, nu har jag gjort lyx till Tobias i morgonbitti, jag brukar alltid gå upp och skämma bort han med frukost, kaffe och allting. Så nu gjorde jag i ordning kaffe så han bara behöver trycka igång och har gjort mackor och plastat in i kylskåpet. Så ska jag ligga kvar i morgon och sova när han går upp.

Haft en trevlig kväll iallafall. Skjutsade Matilda, Andrea och en till tjej till Torsåker så fick åka ut en sväng, sen var vi till mina föräldrar och grillade korv. Kom hem nyss .. Dags att dejta kudden nu, natti!

Inga kommentarer: