fredag, maj 21, 2010

GOODNIGHT

Godkväll! Tänkte bara skriva lite innan jag lägger mig. Jag och Tobias har kollat på film hela kvällen och i åt 4 godisar var, orkade inte ens öppna ostbågarna för vi är så mätta av maten vi åt.

Jag känner mig helt slut i huvudet och kroppen, sovit högst 3 timmar varje natt nu i över 2 veckors tid. Skakar för jag är så trött, helt svimfärdig. Nu ska jag ta och borsta gaddarna sen lägga mig med öppet fönster för jag orkar inte ha en karl som ligger och svettas ner hela sängen ännu en natt.

Justja, vi ringde på en bil för ett tag sedan. Han hade utländskt ursprung, hörde det på hans röst. Och han viste tydlingen inte ens vad han hade för regnummer på bilen, han gav oss 4 på slutet och det var det riktiga regnummret, men på blocket hade han skrivit ut att bilen skulle besiktas månad 8 och vi kollade upp bilen på transportstyrelsen.se och då ska den besiktas redan månad 6. Så skrev vi mail till han och frågade varför han skrivit ut på blocket att den ska besiktas månad 8 fast den ska det månad 6. Då skrev han "Men det är ju den månaden som sista siffran på regskylten är." HAHAH, han viste tydlingen inte att det var en 4 på regnummret, fast han skrivit det tidigare när vi frågade. BLIR INTE ATT KÖPA DEN BILEN AV HONOM..

Ni kanske inte fattade något alls vad jag skrev för det gör jag inte själv nu när jag läser det, haha. Jaja, Godnatt på er!

1 kommentar:

Jenni sa...

Tjaaaa =D Jag har ingen Comviq kompis kvar, så jag kan inte skicka sms. Tog inte med mig telefonen ut från bilen när vi kom till mormor, så jag kunde inte få tag på dig. Jag kommer nog till Hofors nästa vecka igen. Inget är bestämt men eventuellt blir det så. Kram <3