måndag, maj 10, 2010

2010-05-10

Hej! Idag sov vi ut här hemma för Tobias började skolan sent och när han kom till skolan visade de sig att dom inte hade någon lektion men då hann jag städa i lugn och ro här hemma.

Har storstädat hela lägenheten, dragit fram alla soffor och möbler och dammsugit, dammtorkat och torkat golv, bytt alla dukar, handdukar, sängkläder, tandborstar, disktrasor, allting. Har tvättat en hel maskin tvätt med bara Tobias strumpor, haha! Han har så mycket strumpor och alla är vita också. Nu håller jag på och tvättat köksmattan och 3 andra mattor, ska hänga dom ute på tork, dock lite tråkigt väder idag. Inge sol alls!

Medans mattorna ska bli klara ska jag slänga ihop en sockerkaka och koka kaffe så ska vi ha myseftermiddag här hemma jag och min sötprupp! Justja, ska försöka fixa klart min bloggdesign idag, får se om jag lyckas. Ni får kika in om ett tag igen.


2 Fina bilder på min prins sen förra sommaren.
Bild 1 Är när jag skjutsade honom till Gävle då han skulle iväg
med hemvärnet.
Bild 2 Midsommar i Åland när vi hyrde stuga.

Inga kommentarer: