söndag, maj 09, 2010

100509

Hej! Vaknade för typ 2 timmar sedan så har precis ätit en macka. Ska ner till mamma och pappa snart och leta upp mitt papper och ringa Elgiganten om min mobil som har slutat funka helt, haft den i 6-7 månader så tuchen ska väl inte sluta funka? Går inte alls att trycka på skärmen, och jag tog ingen försäkring heller man det är väl 1 års garanti ?

Måste även ringa rusta och säga att vår jävla kaffebryggare kokar över hela tiden, vill helst ha tillbaka pengarna och köpa en annan på Siba som jag hittat men det får man väl inte. Hela nästa vecka är det massa grejer som händer som jag egentligen inte orkar med heller. I morgon ska jag vara på gruppträff i en ny grupp mellan 9-11 men det tänker jag inte gå på, sen kommer jag få hem tusen papper jag måste fylla i och skicka iväg. Massa jävla grejer, vill helst bara dra ner persiennerna och lägga mig i soffan hela veckan men det funkar ju inte så.

Nu ska jag börja packa ihop massa grejer här i lägenheten sen åka iväg till föräldrarna ett tag. Hörs senare, ska ladda in lite kort sen (tror det funkar att göra det från mobilen för när man trycker i kabeln så börjar det automatiskt att överföra.

Inga kommentarer: