fredag, maj 21, 2010

LISTA

En film senare, som jag nästan somnade till. Jag tror att det kommer klarna upp senare, vädret alltså. Alla moln går mot Falun och från Gävle hållet kommer det ljusa. I brist på annat gör jag en lista här, så har ni något och läsa sen..

1. Hur gammal är du om fem år?
26

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min dag har ju inte vart än men blir väl Malin H som jag ska umgås med,
sen älsklingen när han kommer hem.

3. Hur lång är du?
175 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The human centipede

5. Vem ringde du senast?
Älsklingen

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej! Din produkt är nu på väg till vår serviceverkstad. Ditt servicenummer är *******. Mvh Elgiganten

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vilka. Folk jag inte umgås med så mycket skickar jag hellre sms till.
Men typ som familjen, syskon, älsklingen, Jenni m.m ringer jag till, blir roligare för det blir alltid skratt, iaf med Jenni.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta 21 år .

10. När såg du senast din mamma?
Igårkväll runt 21:00

11. Vilken ögonfärg har du?
Illgrön med mörkgrön runt om, krokodilfärg.

12. När vaknade du i dag?
Sov dåligt men vaknade och gick upp 04:00

13. Vilken är din favoritjulsång?
Tommy Körberg & Sissela - Julen är här

14. Vilken är din favoritplats?
Vart den än är på jorden så där jag har mina nära och kära vid min sida.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ambulanser och sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte i Hofors, helst utomlands där jag pluggar och delar mitt liv med Tobias

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och att någon i min närhet försvann :(

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Älsklingen, säger inte vad.

19. Hur stor är din säng?
140 men vi ska köpa dubbelsäng såfort vi hittar någon snygg.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
1 stationär (tobias) och två bärbara (mina)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Haha vilken fråga, beror väl på? hihi

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 kuddar sen Tobias :D

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Ehm Hofors är ingen stad så ingen? =)
min fråga: Vilka ställen har du bott på? Ett, Hofors. :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren i foppatofflor, haha.
På vintern sockor.


26. Är du social?
Jag är alltid social förutom när jag är på skithuset eller duschar.

27. Vilken är din favoritglass?
Finsk glass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns mycket som är gott men allt farmor gjorde.

29. Tycker du om kinamat?
Älskar kina & Thaimat men inget slår mamma och pappas mat.

30. Tycker du om kaffe?
Japp

31. Vad dricker du till frukost?
Juice, Is-te eller kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger. För jag har armbågsstöd och handledsstöd på mig på nätterna
så kan ej böja armen något så den lär ligga rakt uppepå mig.

33. Kan du spela poker?
21 korts poker kan jag.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja med Tobias ;)

35. Är du en beroendemänniska?
Är beroende av Alice, Tobias, min familj och vänner så beroende av mina
närmaste är jag.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja några stycken

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, Engelska, Finska, Tyska och Spanska.
Sen några meningar på Franska och sen några ord Bosniska och Kinesiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja 2 gånger, förra året.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, ÄLSKAR havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Bensin så man kan åka runt överallt och se nya platser.

42. Äger du dyrbara smycken?
Min förlovningsring är dyrbar för mig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Ballar av stål (men de har slutat nu)

44. Kan du rulla med tungan?
Hur gör man det?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Pappa

46. Sover du med gosedjur?
Om Alice räknas som gosedjur så.
Hon är ju ett djur och gosig, haha..

47. Vad har du för ringsignal?
Eftersom min mobil är på lagning och jag har en stenålders Sony Eriksson så
vet jag inte vad den heter, någon som ligger inne i mobilen, rätt bra faktiskt.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja hos mamma och pappa, små skor och fina klänningar.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Uppe på min hylla över TVn står det massa röda ljuslyktor m.m

50. Flirtar du mycket?
Nej jag har ju Tobias sedan 13 månader tillbaka.

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja, lätt som en plätt.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läkarboken och kattboken

54. Läser du någon dagstidning?
Ja, Arbetarbladet hos mamma och pappa (om jag är där varje dag).

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men har gjort på Illustrerad Vetenskap

56. Dansar du i bilen?
Nej men lite med huvudet kanske, haha

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rock klassiker såklart

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Inköpslista vad vi ska handla

59. När var du i kyrkan senast?
Gud, när var det? På Studenten för 2 år sedan.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Kecke-musiklärare på Hagaskolan

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
3-4 nätter.

Inga kommentarer: