onsdag, maj 12, 2010

HOME SWEET HOME

Nu är vi hemma igen och jag har gjort potatisgratäng som är i ugnen, skurit upp kasslern så den ska stekas på när gratängen börjar bli klar. Grekisk sallad har vi kvar från igår som ska ätas till.

Denna dag HOPPAS jag sluta bättre, Tobias är ju långledig nu. I morgon är det röd dag och på Fredag har dom studiedag så 4 dagar hemma med honom kommer nog bli bra tror jag. Massa mys, filmer så nu hoppas jag på dåligt väder faktiskt, men inte på Fredag för då ska vi grilla grillspett hade Tobias tänkt sig.

Nu ska jag vika undan tvätten som är på tork sen ringa Time och fråga om dom har Djungelgeorge 2 där att hyra, tänker inte åka dit och kolla i onödan för bensinen står på helt noll och inte en krona har man heller att tanka för.

Varje gång jag ser på ringen på mitt finger så ler jag av lyckaatt ditt namn står där i.
Jag älskar dig Tobias, du är min stora kärlek här i livet.

1 kommentar:

Jenni sa...

Mumsig mat ni ska äta :) Jag gör likadant när jag kollar på min ring, blir skitglad. Dock får jag inte av den längre, den sitter fast sen 7 månader tillbaka ungefär hahaha =D