tisdag, maj 25, 2010

100525

Godmorgon! Gick upp runt 07:00 tiden och gjorde frukost åt Tobias så han mumsar fortfarande inne i köket, Alice fick mat också. Både tonfisk (+ tonfiskvattnet), mjukmat, mer kulor och nytt vatten. Men hon äter inte så mycket, förut åt hon 5 skålar med mjukmat om dagen, nästan en hel burk om dan men nu äter hon 1 skål per dag, men när hon var liten växte hon mer än nu, fast hon är inte färdigvuxen än på ett bra dag.

Nu ska jag snart göra frukost åt mig själv också, men jag ska koka ägg för det blev jag sugen på. Äggfrukost, hehe! Det är dåligt väder ute idag men regnar inte än sålänge iallafall så tur att vi grillade igår då det var sol.

Det skulle vara skönt att gå och plocka frukost från nått bord nu,
typ hotellfrukost. I Turkiet som jag var i förra hösten älskade jag deras frukost.
Vi plockade tallrikar fulla med goda saker och gick ut och satt oss vid poolen.

Inga kommentarer: