lördag, maj 15, 2010

SEN KVÄLL

Halloj, är det någon som är vaken såhär pass?

Efter en halv kycklingrulle mättare och 200 grams burgare m strips åt älsklingen så är vi hemma och jättemätta. Åt och kollade på Talang 2010 hos mina föräldrar sen åkte vi runt en vända på "bruket" och checka in läget, träffade kusin min och hennes 2 polare så snacka lite med dom. "Jobbigt va"?

Sen väl hemma har vi bara chillat vi en varsin dator, kollar runt på en massa bilar så har mailat och fått lite svar så vem vet om vi kanske blir en bil rikare i morgon, eller rikare blir vi väl inte men ändå. Ska väl strax ta med min lilla bebisunge in till sängen och sova, hon ska ALLTID sova med mig och Tobias och alltid på min mage. Om jag ligger på sidan ligger hon antingen på min mage på sidan eller på mitt lår, min söta lilla tuffling.

Nä nu ska jag sluta babbla en massa, vi hörs i morgon när vi vaknar så får vi se hur dagen ser ut. Vi hoppas på sol, yeaah! Nattinatt.

Inga kommentarer: