onsdag, maj 12, 2010

TIME TO SAY GOODNIGHT

Åh nu börjar jag bli trött, mina ögon vill falla ihop och Alice är jättepigg för hon har sovit tidigare idag så kommer väl inte kunna somna när hon hoppar runt i sängen.

Har hjälpt Björkmann med hans blogg, men vi ska fortsätta i morgon. Roligt att kunna hjälpa till men vi är inte klar än, men ni kan kika in hans blogg här ..

Står lite saker på min lista i morgon, bland annat detta..
  • Hänga och vika in alla Tobias kläder som vi inte hunnit fixa än sen jag fixade garderoberna. Vet inte hur jag ska få plats med allting...
  • Hälsa på hos mormor med mamma och fika på eftermiddagen.
  • Tvätta både lakan och sen Alice sovfilt, blir alltså 2 maskiner i morgon.
  • Äta Langos hos föräldrarna, gud så gott det ska bli.

Nu säger jag godnatt för mig. Sov så gott alla! <3

2 kommentarer:

sofie R sa...

vilket land kommer du från?

Björkmann sa...

Tack för hjälpen :D