onsdag, maj 05, 2010

ROLIG DAG

Hej! Idag har jag verkligen haft fullt upp hela tiden.

När jag var klar med alla möten hämtade jag Jenni och umgicks med henne i nån timme sen kom pappa så bytte vi alla snören i persiennerna här hemma, sen fick vi åka till HC, inte värst roligt men sen åkte jag och hämtade Tobias vid bussen så åkte vi till mamma och pappa, fikade där sen lekte jag med Sebbe och Liam, vi gjorde hänga gubbe.

Väl hemma runt 18:30 tiden gjorde jag mat, fiskpinnar, potatis och broccoli. MUMSIGT! Så har vi kollat på Andra Avenyn, sista avsnittet ikväll men vi kunde inte vänta. Denna gång ska jag inte avslöja något, ni får kolla själv ikväll. Faktiskt så har jag kollat på det tidigare idag också, så har sett det 2 gånger idag, haha!

Nu ni gott folk så ska jag göra om min blogg helt, får se om jag lyckas! Håll utkik, ska försöka vara klar tills 21:00. Så ursäkta om den kommer se konstig ut tills dess, hehe!

En osminkad Sandra idag..

Inga kommentarer: