lördag, maj 22, 2010

FILM

Jag ska snart gå över till huset brevid där min "kusin" jobbar, ska låna en film hon kollar på nu. Benjamin Buttons otroliga liv. Den sägs vara riktigt bra så vi ska kolla på den ikväll jag och min älskling.

Men nu ska jag gosa med Alice, hon har inte ätit bra på 2-3 veckor och sover mycket, vi måste nog leka med henne mer för hon är ju trots allt en kattunge och dom är ju busiga, men hon vill mest ligga uppe i famnen och gosa, mysigt det med. Måste också plocka ur hennes 20 tals råttor som Tobias har dammsugit upp, haha. Måste ändå ta bort alla skit i damsugaren i morgon.

Blir nog inge mer uppdateringar här idag, vill njuta av dom sista timmarna av denna kväll med min lilla familj Tobias och Alice. Ha en fortsatt trevlig kväll (snart natt). Godnatt på er.

Någon som sett filmen?

Inga kommentarer: