torsdag, maj 20, 2010

PHUU

Det är kokhett här inne i lägenheten fast jag har alla element avstängda och ventilerna öppna. Har dammsugit och torkat golvet i toan nu, Alice släpar ut så mycket sand på golven och sen när vi duschar och dom små kattsands-kornen blir blöta löser dom upp sig och blir äckelgegga på golvet och om man inte tar bort det samma dag är det möggel av allt på golvet dagen efter. Men men nu är det rent, SKÖNT!

Nu ska jag ta mig en dusch och fixa te mig lite, sen hoppas att alla lakan är tvättade. Andra maskin idag med lakan, ska slänga i överkastet sen så blir 3 maskiner idag med tvätt sammanlagt, HALLELUJAH att vi har tvättmaskin i lägenheten, glad att vi köpte den. Skulle vilja gå ut och gå en vända också men vi får se, är trött i huvudet. Men måste kika runt på lite jobb iallafall och söka minst 2 har jag bestämt mig för.

Hörs sen, då ska ni få se lite bilder på vår lilla sötnos här hemma..

Inga kommentarer: