lördag, maj 22, 2010

DAGENS ROLIGASTE

HAHA, jag skrattar fortfarande när jag tänker på vad min galna pojkvän gjorde nyss.

Vi åkte ner till mamma och pappa en vända och jag glömde nyckeln ner hit och mamma duschade och bastade och pappa skulle komma hem från jobbet kl 20:00. Vi var där nere 19:45. Iallafall så spöregnade det (regnar fortfarande) och vi satt oss ute på farstukvistn och pratade och väntade på att pappa skulle komma hem.

DÅ mina kära vänner.. DÅ, ställde sig Tobbe upp och drog av sig byxorna och tröjan och sprang ner på gräset och upp på studsmattan och hoppade som en galning i bara kalsonger i världen spöregn, det piskade mot studsmattan och han hoppade ner på rumpan och upp och ner på knäna och hoppade upp och sprattlade med benen som en tok. DÅ kommer pappa uppåkandes på tomten, HAHA han skrattade så han dog. Synd att mamma missade det där. Fyfan vilken tok man har till kille.

Och inte nog med det, vår grannes syster och mamma (dom är 60 och 80 år typ, tur) kommer och kör in på hans gård och dom kollar på Tobias som om han vore helt störd i huvudet. haha!

Inga kommentarer: