tisdag, maj 11, 2010

DAGENS..

Kom hem från promenaden för 35 minuter sedan så har druckit vatten och läst bloggar sen dess, sen kollade jag på Blondinbella som var med på Förkväll som jag missade när de gick på tv.

Här kommer dagens..

DAGENS VILL HA: Älsklingen hemma NU..
DAGENS KLÄDSEL: Svarta leggings, mörkbrunt långt linne (På promenaden hade jag en adidaströja också.)
DAGENS FRISYR: Allt hår bakåt i en hög toffs.
DAGENS LÅT: Melanie - Monday Morning
DAGENS PLANER: Städa klädersgarderoberna, köpa frimärke och posta lite brev, hämtade älsklingen i Sandviken och träffa Wicky en vända.
DAGENS SAKNAD: Älsklingen som är i Sandviken och Jenni.
DAGENS DUMMASTE: Att jag tänkte försöka mig på att döda en huggormsunge vi såg på promenaden, men gjorde ju såklart inget. Men den slingra över min sko så jag blev skiträdd.
DAGENS MISSLYCKANDE: Tvättmaskinen som fuckar, men inte jag som gjort fel.
DAGENS DROG: Kaffe, som jag snart ska göra så jag blir piggare.
DAGENS KÖP: Inget än men snart frimärke och bensin till bilen.
DAGENS GODIS: Äter inge godis på veckorna och sist jag åt blev det naturgodis från Rättviksmarknaden.
DAGENS HUMÖR: Glad och kärleksfull.
DAGENS CITAT: Mitt ALLTIDA citat " Sköt dig själv och skit i andra".
DAGENS ROLIGASTE: Att min älskling kom intrampandes i täcke i morse och la sig brevid mig och sa "Älskling, jag måste ha gått i sömnen och lagt mig ute i soffan. Vaknade där nu och tvn var på och allting. "

Nu; Kaffe och sen fixa klädersgarderoberna. Det roliga är att jag har två STORA garderober hos mamma och pappa med kläder, och sen 5 stycken här fulla, dock är dom här dubbelt så små som hemma hos mamma och pappa. Lär börja fixa nu!

Inga kommentarer: