fredag, maj 21, 2010

ÄCKELFILM

Fan fan fan Tobias tvingade mig se den äckliga filmen The human centipede som jag såg igår, och fan vad jag mår illa. Äckligast när han tvingar i den första och äta så lär han skita och den lär tjejen i mitten svälja och sen den sista är helt infekterad och blää usch. Som jag skrev igår så förstår jag inte hur man kan komma på en sådan film som denna, helt jävla sjuk. Den är inte ens bra, bara jävligt snuskig att han opererar ihop 3 människor till en "mänsklig tusenfoting".

Nu skiter jag i denna film och kollar runt på datorn, fast det är väl lite försent för den är snart slut. Och DÅ ska vi äta kvällsmat, inte blitt av än så blir sen middag men men, annars spyr vi väl av hunger, fast jag mår illa.


1 kommentar:

Björkmann sa...

Helt värdelös film. Slösade bort 90 min av mitt liv på den.