måndag, maj 17, 2010

SNÄLLA GUD

Ingen kan styra över vädrets krafter men jag hoppas att i morgon när jag slår upp ögonen är det riktigt skitväder ute, regn, blåst och åska.

I morgon är det nämligen så att (tänker inte avslöja så mycket) jag och älsklingen ska storstäda hela lägenheten, torka varenda liten yta, dammsuga, dammtorka och tvätta ALLA kläder vi har, lär bli en jävla massa maskiner. Vi ska vara hemma och kurera oss hela dagen och hela onsdagsförmiddagen, sen blir det lite städning på Onsdag med innan jag ska åka och lämna in mobilen och kaffebryggaren.

Hoppas som sagt på dåligt väder eftersom vi bara ska vara inne hela dagen. Vi ska hem från mina föräldrar snart och då ska jag diska så jag har de klart och sen tänkte jag torka av hela köket ikväll också, i brist på annat (då blir de mindre städ i morgon).


Ha en fortsatt bra kväll alla!

Inga kommentarer: