lördag, maj 01, 2010

BILAR HIT OCH DIT

Fan, jag och Tobias har kollat runt på bilar nu varje dag och när vi äntligen hittar nån så är dom besiktade precis men skatten får man betala själv, typ 900 kr och det har vi inte pengar till. Det är ju Tobias som ska köpa bil, men nu orkar jag fan inte hjälpa till snart längre.
Jag bytte bil med mamma och pappa så vi hade en pappas bil så vi kunde åka och hämta Tobias pappa och sen åka och kolla på en bil men sen när hans pappa fick reda på att skatten inte var betald så sket det sig. Massa jävla krångel hela tiden!!

Stör mig ännu mer att jag duschade och fixade mig, stressade på som fan så vi kunde åka. Använde min sista bit av ögonbrynspennan och det sista pudret, och nu ska vi bara va hemma idag så lika bra att tvätta bort det!!

Nu ska jag sluta gnälla och åka och hämta hem Alice som är hos mamma och pappa, hörs sen!

Inga kommentarer: