tisdag, juli 01, 2008

Tisdag!

Godmorgon!
Tror ni att jag kunde somna inatt? Nej, somnade vid 6 tiden i morse. Tårar och bråk hela natten, men sen lite mys och söta ord innan vi båda kunde somna tillsammans. Ska inte ta och säga så mycket här heller för det är ju mellan han och mig.
Nu har jag iaf vaknat och väntar på att min mat ska bli klar, det blir kyckling, pommes och sallad. Efter att jag har ätit ska jag ta och gå igenom två stora påsar med massa skit, onödigt att ha massa saker ligga ihopknölade i några påsar i mitt rum. Vill få ordning på allt så det är lättare när jag flyttar hemifrån sen, När det nu blir har jag ingen aning om, men vill så fort som möjligt.
Har tänkt lite också på vad jag vill göra nu den närmaste tiden, tänkte berätta det när jag ätit och städat undan påsarna. Hörs då!

Inga kommentarer: