torsdag, juli 10, 2008

Äntligen klar!

Nu har jag städat hela mitt rum. Fast det finns tusen saker jag skulle behöva gå igenom och det är dammigt fortfarande. Men men, nu får det vara såhär.
Tänkte hoppa in i duschen nu och sen sätta mig ute och äta lite vindruvor och hoppas på att mitt hår lufttorkas fort så jag kan platta ner det sen. Jag vill inte använda för mycket värmesaker på mitt hår, det räcker med att plattången sliter jättemycket på mitt hår.
Och en sak jag bestämt mig för är att jag ska sätta i muchpiercingen (överläppen på sidan) direkt när jag inskaffat mig ett bra smycke. Det ska jag göra när jag åker till Åland om 2 veckor. Älskar deras piercingaffär där i Mariehamn, billigt och jättebra smycken. Trevligt folk också, dom känner igen mig för jag är där minst 2 gånger om året.
Då ska jag passa på att inskaffa mig lite nya till näsvingarna på en gång. Eller kanske köpa ALLT i svart. Vi får se vad ekonmin tillåter.
Duscha nu då, hörs om en liten stund.

Inga kommentarer: