torsdag, juli 24, 2008

Städa städa städa!

Ja, det är vad jag sysslar med nu. Har plockat undan nästan överallt nu, ska dammtorka och dammsuga sen. Har satt på en tvättmaskin med kläder jag ska ha med mig till Stockholm nu också. Måste även leta på lite andra kläder, vet inte vart dom är någonstanns. Hoppas jag hittar dom, måste verkligen göra klädvård nån dag sen också, allt är inslängt i mina två klädersgarderober nu.
När tvätten är klar ska de hängas upp i torkskåper och jag ska även torktummla lite. Efter det blir det att hoppa in i duschen och sen ta fram allt som ska med i helgen, jag packar ihop allt när tvätten är klar.

Ikväll blir det nog att följa med Jenny, Ann-Mare och GusstN till någon badplats för dom ville ta ett dopp, det vill inte jag för det är svinkallt och det finns hajar.
Nu vet ni vad jag har att göra idag, så hoppas ni får en bra kväll så hörs vi när jag kommer hem ikväll.
Jag älskar dig P.Rydberg! <3

Inga kommentarer: