måndag, juli 28, 2008

Grillparty på Smedsgatan!

Nu har jag duschat och satt på mig min nya klänning, ska sminka mig och locka mitt hår sen om 1 timme (20:00) ska jag bege mig först och köpa dricka och nötter sen ner till GusstN´s house för där är Jenny och Ann-Marie och väntar in GusstN som slutar klockan 20:00 och mig. Det blir grillning och sitta och dricka lite och prata.
Men för mig blir det inte så sent, SENAST 23:00 för i morgon ska jag upp vid 05:30 för jag ska till Åland. Så det här blir det sista inlägget förns på Torsdag eftersom jag kommer vara borta hela dagen i morgon, kommer hem runt midnatt i morgonkväll så jag orkar inte skriva något då. Men på Torsdag när jag vaknar ska ni få massa kort från min tripp till Åland med bror Andrej, mamma, pappa, Rainer(pappas tvillingbror), hans tjej Ingrid och deras barn (min kusin) Cathrine.

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha. Hörs på Torsdag! Kram

Inga kommentarer: