tisdag, juli 15, 2008

Till dig.

Om jag kunde förklara bättre skulle jag göra det! Om jag kunde göra någonting för att få dig att förstå eller få dig att alltid stanna hos mig skulle jag göra det. Men just nu kan jag inte göra mer än att säga förlåt. Jag skulle kunna sitta här och skriva hur mycket som helst, men det är bara ord. Min högsta önskan just nu är att du skulle sitta brevid mig så jag kunde luta mig tillbaka i din famn och känna när du drar dina händer genom mitt hår. Men jag skulle förstå om du stog och skrek på mig och bad mig dra åt helvete.
Vad vill du att jag ska säga? Vad vill du att jag ska göra?
Jag finns här och jag väntar på dig. Det kommer jag göra ända tills jag inte finns längre.
För om jag inte kommer få leva med dig vill jag inte leva med någon. Finns ingen som kommer kunna ta din plats i mitt hjärta, INGEN!
Jag älskar dig! Du är den enda jag behöver. Jag bryr mig inte om något annat nu. Nu får detta vara slut, nu har jag sagt allt jag behöver säga. Nu är det upp till dig! Och gör det som du känner, jag klarar mig alltid. Fast det kan vara svårt!

Inga kommentarer: