söndag, juli 13, 2008

Till min älskling!

Ibland när allt bara känns fel och när man känner att livslågan bara tunnas ut så finns du alltid här. Du får mig verkligen att känna mig speciell och du får mig att känna mig älskad.

Dom flesta som känner mig vet att det vart tufft ett tag, det ena och det andra hände efter varandra. Ett tag trodde jag inte att jag skulle klara av vardagen eller någonting. Men du kom in i mitt liv, du sken upp som solen och jag kände värme omkring mig. Jag kände kärlek.
Hela tiden under den sista perioden i skolan innan studenten har du stöttat mig dag in och dag ut. Jag har suttit med allt som ska göras innan betygerna sätts och du har hjälpt mig och tröstat mig när jag vart ledsen.
Du är så mycket mer än en vän till mig. Du är det lilla som jag saknat i flera år, du är den jag sökt efter när jag vaknat upp på morgonen ur min dröm där jag drömt om min drömkille. Men nu står du här, framför mig och sänder ut massa kärlek.
Du får mig verkligen lycklig! Du får mig att känna mig hel och värdefull. Jag älskar dig mer än något annat på denna jord. Och var dag som går så känner jag att tillsammans klarar vi allt och våra små svåra perioder vi haft nu, tack vare dom har vi bara blivit starkare.
Tack för att du gav mig min livslåga tillbaka!

Inga kommentarer: