onsdag, juli 09, 2008

Sisådär ja!

Nu har jag kommit hem från min långa promenad med mamma. Sitter just nu och lyssnar på Tunak tunak tun, DillaN du vet vilken jag vet och jag gör inte så mycket mer.
Alla bilder som ska skickas över till mig är inte klart, trodde inte jag hade så mycket bilder men det hade jag vist.
Det jag skulle berätta vad att vi skulle bli fodervärd på en liten hund. Men så vart det inte och det beror på vissa saker. T ex, vi har två katter som måste skötas om. Jag har min egna katt jag måste leka med, borsta och mata. Sen så är jag allergisk mot hundar och den hunden var långhårig och det var en hane och mamma vill ha en hona om det ska vara hund. Så det vart inget av det, skulle vara roligt men vet hur drygt det är att ha en långhårig egen katt att sköta.
Vad händer i morgon då? Jo, först ska jag ta och gå upp i tid(om det är fint väder) för då ska jag lägga mig och sola några timmar. Sen ska jag städa mitt rum, vill säga dammsuga, dammtorka, plocka undan m.m Sen efter det blir det att duscha och fixa sig för sen ska jag vara med sötnosen.
Och nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, hörs i morgonbitti! Godnatt.

Inga kommentarer: