lördag, juli 19, 2008

En bild säger mer än tusen ord!

Jag är ledsen att jag inte är perfekt, men vem är det egentligen?
Det sista jag vill är att du ska må dåligt eller vara ledsen pga mig. Det sista jag vill är att du ska lämna mig här nu på plats där vi sitter nu i vår relation.
Jag har också tänkt på en sak, ingenting kan alltid vara perfekt. Om det inte kommer motgångar så kommer man aldrig bli så starka jag tror att vi är om vi bara försöker båda två. Sen är det ju en annan sak om inte båda är villiga att försöka fixa allting också.
Det är inte alltid lätt att vara kär och det är inte alltid lätt att inte veta vad man ska göra eller säga för allt kan bli så fel på en gång när man missförstår varandra.
Det återstår att se vilken väg du väljer, va du än gör så kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer alltid tycka om dig lika mycket som jag gör idag.
Peter, det här är till dig.

Inga kommentarer: