onsdag, juli 23, 2008

Godkväll!

Nu har jag precis kommit hem, sorry att jag inte skrev nått innan jag åkte men det vart lite stressigt. Jag har iaf vart i Gävle, Valbo (ikea) och i Sandviken och kikat runt lite, hittade inge annat än en 50 cl pepsi Max och ett tuggummipaket. Var en sväng till syster och Andreas också, dom har kommit hem från Finland nu och hade köpt massa gott till oss, plus att jag fick massa pengar i födelsedagspresent nu eftersom dom vart borta när jag fyllde år, Tack igen sötnosar.
Min älskling är och badar med sina kompisar Alex och Matte (tror jag dom heter) så jag ska väl sitta hemma ikväll antar jag, om jag inte får följa med Jenny, Annmarie och GusstN till Falun där det är Crusing, det visar sig om dom hör av sig. Annars ville Malin och Kurre ha med mig dit också och DillaN vill att jag ska komma till MIcke för hon är där och holmiz också om jag inte är helt ute och cyklar.
Så nått blir det väl ikväll, men vad visar väl sig. Nu ska jag platta håret, sminka mig och äta räkmacka. Hörs efter det!!!

Inga kommentarer: