måndag, juli 14, 2008

Tillbaka i bloggen.

Jag är redan tillbaka i mitt bloggande! Det var så att jag inte trodde att jag skulle kunna ha tillgång till Internet, men nu visar det sig att jag kommer ha det så därför behöver ni inte bry er om inlägget under här om att jag kommer vara borta ett tag.
Idag stack min älskling med två kompisar till deras stuga för att fiska, dricka och sova där tills i morgon. Då kommer han hit, han skulle egentligen komma hit idag men han ville åka med dom dit inatt. Och huvudsaken han kommer i morgon eftersom jag fyller år på Onsdag. Han måste ju få ha roligt med sina kompisar.
Nu tänkte jag ta något att äta sen fixa mig lite, för vid 20 tiden kommer Jenny och hämtar mig. Vi ska lämna in filmen Juno som vi hyrde igår, den skulle vart inne 17 idag, men så vart det inte. Hoppas dom inte blir jättesur bara.
Vi kanske hörs ikväll när jag kommer hem, annars i morgon! Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: