torsdag, juli 31, 2008

Kvällen!

Nu har jag ätit mat, hämtat mamma på bruket, smsat med Jenny och pratat med DillaN. Ska snacka med Ann-Marie, Jenny och GusstN om vi ska vara med Dillan och Tommy på kryssning i mitten av Augusti. Ska till GusstN och Jenny om en halvtimme. Så vi får se vad det blir, isåfall ska DillaN boka redan idag.
Annars så händer det inte mycket just nu, sitter bara och väntar på att få åka dit en sväng. På Lördag ska jag iaf till Bollnäs med Ann-Marie, GusstN och Jenny. Hoppas min älskling kan vara med då också, men det får vi se i morgon. Och vad vi ska göra i Bollnäs får ni veta när jag kommit hem därifrån.
Har även pratat lite med mamma och hon tycker att vi kanske ska göra något åt detta nu, alla mardrömmar jag har varje natt, hur mörkrädd jag är och allt som händer omkring mig. Vet inte vad det är som pågår.
Nu ska jag iaf försöka våga mig ner i källaren till mitt rum så jag kan hämta en tröjja, sen åka iväg till G och J snart för film. Blir inte borta länge men orkar inte slå igång datorn när jag kommer hem så vi hörs i morgon. Ha den trevlig kväll och godnatt på er.

Inga kommentarer: