onsdag, juli 16, 2008

Time to say goodnight!

Nu är jag hemma igen! Efter att haft folk här från 16:30-20:00 så drog jag och Jenny till GusstN för att fixa Jenny´s hårförlängning som vi hämtade ut igår som hon beställt. Ann-marie kom dit för vi försökte ladda in korterna sen Rottneby som vi var till i helgen, men det gick inte för man var tvungen att installera skivan till mobilen först på datorn. Det är nämligen så att vi har fått med massa människor på bilderna, ni ska få se direkt när jag har dom.
Sen satt vi och pratade en massa, sen kom pappa och hämtade mig. Har inte ork alls att ladda upp massa bilder, men här får ni 3 stycken iaf.


Jag fick jättefina blommor av mormor och hennes gubbe och min morbror. Ni ska få se bättre bild på dom i morgon.
Här har vi Jenny och min morbrors fru Maria. Och jag lovar, vi brukar inte ha den där dukgrejjen annars. Vi köpte den till min student och den passade idag också. Min söta älskade bror Andrej kom hem och åt och fikade på kvällningen, han kom direkt från jobbet. Det förklarar varför han är svart i ansiktet m.m
I morgon ska jag upp senast 10:00 för att hinna med lite saker, först sola 1 timme, sen ska jag iväg till syrrans hus och vattna med mamma och lite mer saker ska planeras. Men mer om det i morgon, för nu är det dags att tvätta sig och sen sova.
Kan säga att min födelsedag iaf vart lyckad, det var trevligt att dom som kunde kom iaf. Godnatt på er!





Inga kommentarer: