fredag, juli 18, 2008

Kvällens planer!

Nu har jag gjort två flätor i håret, hoppa i jeans, linne och lång tröja me huva på. Ska smsa Jenny och kolla om jag ska åka till GusstN nu för dom två är där. Sen ska jag åka iväg till dom (vart dom nu är. Sen vid 20:00 tiden ska vi bege oss till Ann-Marie för att sedan äta tillsammans där. Sen blir det en 3 timmar skräckfilm och vid 22 tiden ska jag ringa Jenna och kolla om hon och Amira ska med på äventyr. Vi 23 tiden ska vi åka iväg.
Så, nu vet ni va jag ska sysselsätta mig me resten av kvällen som är kvar. Jag kommer nog hem sent, runt 3 inatt kanske så jag kanske sover hos GusstN. Annars åker jag hem, men ni kommer inte höra nått av mig förns i morgonbitti (tidigt), för jag ska iväg på massa saker då också.
Hoppas ni får en fin kväll, för det ska jag ha. Hoppas solen håller i sig resten av kvällen, bara det inte regnar så är jag nöjd. I morgon kommer min älskling hit också, då blir det en jäkla massa bilder som ska tas och laddas upp här. Älskar dig Rydberg!

Inga kommentarer: