fredag, juli 11, 2008

Fredag!

Godmorgon alla glada!
Idag är jag inte sådär jättepigg, men det är bara för att min mobilväckarklocka ringde typ var 10e minut från 8 till 12 nu imorse. Orkade aldrig trycka av heller, vet inte vad jag gjorde. Men nu är jag uppe och har nyss ätit. Syrran är på väg hit också, hon ska vara här idag och umgås med mamma. Själv tänkte jag hoppa in i duschen nu och fixa mig för att sedan åka till GusstN när hon vaknar. Vi ska lämna in en film och snacka om vad man kan hitta på ikväll.
Just nu är klockan bara 12:50 snart, så vi har hela dagen på oss att planera. Synd att det är dåligt väder bara. Men som det ser ut just nu tror jag att det kommer klarna upp lite, men det kommer säkert komma regnskurar också för det är mörkt där uppe.
Hörs om en liten stund, när jag duschat.

Inga kommentarer: