måndag, juli 21, 2008

Godmorgon / Godnatt

Hallå alla! Idag har det inte blivit att jag bloggat något för jag har inte haft något att berätta och jag tyckte inlägget under som min älskling skrivit vart så fint så jag ville ha det som det ända inlägget idag. Men nu fick ni några ord iaf.
Idag har jag bara vart hemma, grillat med mamma och pappa och ätit jordgubbstårta för Birgitta och Lennart kom hit och firade min födelsedag idag eftersom dom vart borta. Fick skor och en jacka, skitsnyggt båda två. Det har även vart så mycket åska idag så Internet har knappt varit igång.
Nu har jag pluggat en massa och tänker sova, ska upp i tid i morgon och ringa några samtal och sedan fortsätta läsa och plugga en massa. Sen blir det att gå ut och gå en sväng i morgon om vädret tillåter.
Godnatt på er!

Inga kommentarer: