måndag, juli 14, 2008

FAN FAN FAN!!

Ursäka för massa FAN! Men det är just nu fan, Jenny och GusstN har inte hört av sig något än. GusstN slutade jobbet för 1 timme sedan. Filmen är inte inlämnad än och jag sitter här och ringer och ringer dom hela tiden. Det värsta är att den är hyrd på mitt namn, så det är jag som får allt skit för det. Hoppas fan dom följer med mig in, för jag kommer då inte gå in själv.
Vi får se hur det går med allt det där! Förstår inte varför jag blir så nervös, men det är bara för att jag är stressad. Dom stänger om en timme och den är 3 timmar försenad.
När jag kommer hem ska jag kolla på Viktorias fördelsedagsfirande på tvn. Det är ju direktsändning nu från Borgholm eller va det var. Måste ringa min älskling också och kolla så han inte drunknat när dom är ute och fiskar eller så han inte är allt för full, för han måste upp i tid i morgon och ta sig hem eftersom han ska hit. Saknar han jättemycket nu. :'(
Nu måste jag få tag på Jenny och GusstN! Hörs senare, om jag överlevt.

Inga kommentarer: