söndag, juli 20, 2008

Hemma igen!

Hallå alla goa kvällsmänniskor!
Först tänkte jag be om ursäkt för en dåligt uppdaterad dag. Men jag har haft annat för mig, tycker verkligheten ska gå före datorn.
Så nu var det gjort.
Idag då, Jenny kom och hämtade mig för vi skulle till bruket (centrum) och köpa hårfärg, det vart 2 förpackningar MUSTA (svart) och sen Loreals (rosa) hårproduktsgrej som man sätter i håret innan man blåser/plattar/lockar så det inte blir lika slitet och förstört. Sen efter det tog vi en glass på Time och sen åkte vi ner till GusstN och fixade och donade med mitt hår. Ni ska få bild i morgon.
Sen vid 20 tiden åkte vi till Ann-marie och kollade på film, vi kollade klart på Saw II som vi började titta på i förrgår, en kollade vi på en till film. Och för ungefär 30 minuter sedan kom mamma och pappa och hämtade mig.
I morgon ska jag upp i tid för jag ska städa mitt rum, plugga och göra andra saker. Så vi hörs tidigt i morgonbitti och jag lovar er massa bilder och mycket text. Godnatt!

Inga kommentarer: