lördag, juli 12, 2008

KVÄLLENS PLANER!

Jag orkar inte äta något. Saknar min älskling så mycket nu så det gör ont. Vill ha han vid min sida nu nu nu nu nu nu och resten av mitt liv. Vill aldrig att han ska försvinna från mig.
Det är skönt att längta efter någon, men när saknaden blir för stor är det jättejobbigt. Man vill bara lägga sig ner och gråta. Vill ha hans armar omkring mig nu jättehårt och känna hans mjuka läppar snutta på mina min piercing i läppen. Jag får vänta 2 dagar till innan jag får vara med honom. Om jag inte får panik så han måste komma redan i morgon. hihi, eller så åker jag till honom. Det märks. Ikväll ska han nog till hans kompis Morgan som fyller år, hoppas dom får en fin kväll. Jag längtar tills jag får träffa alla hans kompisar, dom är nog världens snällaste människor. Det ser jag verkligen fram emot. Grattis Morgan!
Kvällens planer då?! Eftersom jag inte har någon matlust så tänkte jag fixa mig lite nu och ladda mobilen medans, sen åka till GusstN och Jenny. Vid 23 tiden ska vi åka iväg till Dalarna på äventyr. Kommer hem inatt någon gång så kommer nog inte blogga nå mer idag, det beror på om jag orkar eller inte när jag kommer hem inatt. Annars hörs vi i morgon.
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: