torsdag, juli 17, 2008

Torsdag!

God eftermiddag!
I morse var jag alldeles för trött för att gå ut och sola och det var ändå inge vidare bra väder ute. Så jag gick upp vid 12 tiden och åt potatisbullar sen åkte jag och mamma iväg till syrrans hus för att vattna alla blommor och ta in posten. Stannade i Storvik på vägen hem och handlade lite blåbärssaft och grönsaker för jag ska göra kycklingsallad ikväll. Och på vägen hem regnade det som aldrig förr, jag fick köra i 30 på 90 väg, det öste ner och man såg ingenting, vissa bilar hade stannat på luckorna längst vägen för att låta det värsta regnet gå över.
Men iaf, Kom hem för en halvtimme sedan och nu har jag duschat och klätt på mig, mamma ska snart åka iväg på något ärende och pappa jobbar så jag ska ta lite jordgubbs/rabarberpaj och sätta mig vid tv nu tänkte jag.
Här har ni lite närmare kort på dom fina blommorna!


Fina blommor!
Ser ut som bröllopsblommor, hur fina som helst.

Syns inte så bra här på bilderna kanske, men dom är hur fina som helst. Älskar rosor och vita och rosa med massa grönt och vitt var jättevackert. Ska torka den här buketten.
Vi hörs om en stund igen, om jag hittar nån film som går på tv-n blir jag nog kvar där ett tag.



Inga kommentarer: