tisdag, juli 22, 2008

Kväller!

Åh vad jag är trött i huvudet, har duschat nu och ska snart platta ner håret lite så jag slipper det i morgon, men måste ända platta ner det lite så kanske skippar det nu iaf. Har inte gjort så mycket mer, bara pluggat lite granna.
Jenny och GusstN tänkte dra med mig på film ikväll men det här pluggandet lär gå i första hand nu. Förresten så i helgen kanske jag och Jenny drar till Stockholm och går ut med Jenni (som bor där) en kväll, roligt att testa på krogen där plus att vi får sova och umgås med Jenni. Ska prata med med båda Jenni och Jenny i morgon om det, för då lär det bokas isf. Och det blir bara Fredag till Lördag isf.
Nu ska jag ta en macka och lite päronkräm till kvällsmat för det har jag inte hunnit äta än, sen blir det film (om jag orkar), tänkte iaf slå på en film och fortsätta plugga, då kan man ta pauser och kika lite då och då.
Hörs om ett tag igen! Då ska ni få veta vad jag ska göra i morgon, roliga saker händer.

Inga kommentarer: