fredag, juli 18, 2008

Fredag!

Hallå alla goa människor!
Nu kom jag hem från min tripp till Sandviken. Gick upp 06:30 i morse för att hinna med bussen 07:45 med GusstN. Vi har vart där hela morgonen. Sen när vi hoppade av bussen och väntade på mamma så kom en bil och ur den hoppade Junne (stefan) ut, älskar hans piercinar och tatueringar. Iaf, han ska gifta sig nu snart så han har svensexa idag med sina kompisar. Man fick göra ett klipp i hans kläder vart man vill för 20 kr. Jag hade inge pengar på mig just då men han kramade mig iaf, hihi.
För er som undrar vem han är så är det så att min syster vart tillsammans med han förut. Junne är så rolig och snäll, Önskar han all lycka med bröllop och allt. Hoppas dom får en solig och rolig kväll också.
Nu ska jag ringa min skrutt, sen kolla runt mailen m.m Hörs om en stund.

Inga kommentarer: