lördag, juli 05, 2008

LÖRDAG!!!

Hallå alla! Igår vart det bara ett inlägg, jag hade inte tid att skriva mina planer för det vart så stressigt igår med allt. Hade en ganska bra dag annars, det jag gjorde var roligt men det som hände var mindre kul.
Var hos Malin först, vi gjorde kladdkaka och snackade massa. Sen drog jag till GusstN och Jenny, vi åkte och grillade grillspett uppe vid Hyn, jenny badadade också. Sen åkte jag hem och fixade och donade, sen far jag iväg till GusstN och Jenny igen. DÅ satt vi ute och rökte vattenpipa på deras farstukvist. Riktigt starkt var det, jag och GusstN som puffrade mest vart helt svart runt ögonen. Sen vart det en vända till edsken där det var jättemycket folk + trubadur. Sen åkte vi och kollade på film hos gusstn. Jag hann inte se mer än typ 40 minuter för sen kom mamma och pappa och hämtade mig.
Ni får se kort sen. NU ska jag hoppa in i duschen sen iväg och fiska med mamma, pappa, Birgitta, Lennart, Tomas och Annsofie. Hörs senare!

Inga kommentarer: