måndag, juli 28, 2008

Igårkväll!

Kom på att jag inte berättade vad jag gjorde igårkväll efter att ha kommit hem från Stockholm. Jag var helt slut i kroppen och huvudet värkte, solen sken så jag nästan fick solsting, helt röd i vitöga och svarta ringar runt ögonen, kunde knappt gå pga blåsor och skavsår på fötterna och hur trött som helst. Men jag åkte iväg till GusstN, Jenny och Ann-Marie iaf, vi åkte till säljsjön för Jenny och Ann-Marie skulle bada. Efter det åkte A-M hem och J, G och jag åkte och köpte gotta och hyrde film. Den vart Black Water.
Den handlade om tre stycken turister som ville ut och åka på en fisketur med båt, sen kommer det en krokodil och välter båten, han som åkte med dom (som ägde båten) vart uppäten direkt. Kanske inte borde berätta slutet för er som vill se den. Men iaf, ni får kolla på den för den var riktigt bra, men lite långtråkig för dom satt bara i ett träd nästan hela tiden.
Men det är spänning hela tiden och man sitter och väntar hela tiden på att krokodilen kommer dyka upp.

Inga kommentarer: