torsdag, juli 31, 2008

Varför händer det alltid mig?

Kan börja att säga att gud va äckligt det är att köra bil när det pissar ner så mycket regn så man varken ser vägen, bilarna framför eller bakom eller någonting. Det vart så på vägen hem från Falun för ett tag sedan, en bil hade kört av vägen med släp och allting. Det var så mycket vatten på vägen så alla körde i 30 på 110 vägen.
Kom hem levande iaf, köpte massa frukost, en locktånt (har redan en men vill ha en till annan), småhögtalare till min bärbara dator och typ 50 isglasspaket.
Nu snart ska jag äta något för jag är jättehungrig, har inte ätit något idag. Får se om jag kommer kunna äta för jag har så ont i halsen, det är något som skärt upp en bit så den hänger, så kommer det vatten/blod från den som rinner ner i halsen, svider som bara den och gör ont. Får se om man lär åka in senare så någon får kolla på det. Sen är man förkyld också, börjar bli sjuk nu känner jag.
Det som hände för ett tag sedan kommer jag inte här, men jag undrar vad dom vill mig? Jag är inte reda för er och vill inte bli det heller. Jag är rädd för er, vill att ni håller er borta från mig för jag klarar inte av sånt, har inte pyskte för att se mer nu. Det räcker med en gång, och nu har det blivit 2 gånger hemma i mitt egna hus.
Gå till någon annan om ni vill något, jag kan inte hjälpa er. :'( Tack pappa som fanns där och hjälpte till! Och tack älskling för att du alltid lyssnar och tröstar.

Inga kommentarer: