måndag, juli 14, 2008

Måndag!

Godmorgon folk!
Jag har vart vaken nu i ca 2 timmar. Gick upp strax efter 08.00 i morse så jag skulle hinna äta frukost och fixa mig så man ser någorlunda bra ut eftersom man skulle till Veterinären med båda katterna. Blecky fick sitta i bur i baksätet och Atter i kopel brevid mig i framsätet. Han skrek hela vägen dit och Blecky var lugn där bak.
Nu är jag iaf hemma och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig och sova i två timmar, till klockan 12 eller om jag ska vara vaken. Vart inte så jättemycket sömn inatt och natten före hos GusstN sov jag inte många timmar.
Tänkte se på Juno igen KANSKE, ska lämna in den innan 17 idag så jag har ju tid på mig. Men jag har lovat mamma att hjälpa henne med att göra karelska piroger idag också. Vi får se hur jag gör nu på förmiddagen, är så trött och det kommer snart börja åska också. Svart ute och det regnar säkert nu också så borde egentligen sova dom här två timmarna. vi får se.
Jag har inte berättat att jag fyller 19 nu på Onsdag va? Ett år kvar till glasbanken.

Inga kommentarer: